Varför håller man på & somnar 1km innan man ska gå av bussen?

Ja, idag är det onsdag. Som alla kanske redan vet.
Den 17 mars, Karins födelsedag, St. Patrick's Day och jaa.. onsdag!

Började med att spendera nåra timmar i fotolabbet,
som nog är det bästa man kan göra på fotolektionen!
Men tiden gick fort, för fort!
Pappa ringde och ville att jag skulle komma ut med alla kakburkar som jag haft i mitt skåp, samtidigt skulle jag låna en kamera, fixa klart min sista framkallning, och springa till bussen.

För idag skulle jag till Maja, för första gången. Och på något vis är det lite spännande..för liksom vi har gått i samma klass i snart 2 år men aldrig varit hemma hos varandra. Men i alla fall.
Man får en såndär underlig känsla när man kommer till någon för första gången. För allt är så nytt och man känner sig inte som hemma. Man vet inte riktigt hur man ska vara på något sätt. Låter kanske lite flummigt, men jag har alltid en lite underlig och pirrande känsla när jag ska till någon för första gången.

Nu sitter jag här, när jag egentligen behöver plugga!
Men även här har jag en konstig känsla, som säger att jag inte behöver plugga, för att jag kan allt. Men jag vet att jag inte kan. Haha. Irriterande. Jag önskar ibland att jag var ett underbarn! Och att jag badade i pengar.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag får också en sån liten konstig känsla när man kommer hem till någon annan, men hos mig kan du känna dig som hemma :) Jag tror visst att jag glömde säga det. Jag brukar säga det till alla som kommer hit så att de ska... Ja, känna sig som hemma helt enkelt!

Fast lite konstigt är det ändå att vi har gått i samma klass så länge och aldrig varit hemma hos varandra ^^

2010-03-18 @ 08:49:48
URL: http://mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0