Satan i gatan. (under brunnen)!?

Nej nej nej.. detta händer bara inte! (okej, detta kanske inte är så dramatiskt men irriterande).

Hade ju sommarjobb på mitt gamla dagis i sommras, och jag ville inget annat än att komma tillbaka nu i juni.
Så jag mejlade min förra handläggare och frågade om jag fick komma tillbaka. Det gick några dagar, men inget svar. Letade efter henne på facebook, och skicka ett medelande där. Men inget svar. Så jag bestämde mig för att skicka in en ansökan ändå, dock utan en specifik arbetsplats, i hopp om att hämna där jag ville.
Men nu när jag öppnade min mejl, gissa vad jag hade fått? Jo ett mejl, från min gamla handläggare. Och hon sa att det var kul att jag hörde av mig och att jag jätte gärna fick komma tillbaka!
Sen är det ju så att man bara får ansöka en gång, men får man ändra? Skickade iaf över ett mejl till hon som har hand om det. Så nu är det bara att hoppas på det bästa! För dagis ska det bli, i 3 underbara veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0