Min kamm är spårlöst borta!?

Jag är arg, tom och irriterad. Men ändå sitter jag och lyssnar på glad irländsk musik?
Färjestad förlora iaf, vilket jag inte är så förvånad över!

Tänkte för typ 45 minuter sen att jag skulle lägga mig, men istället hamna jag i photoshop och kan bara inte sluta! Fast nu tvingar jag mig själv, för jag är egentligen världens tröttaste.

Min födelsedag är inte långt borta, mindre än 4 veckor! Och de gillas.
Önskelistan är näst intill tomm, förutom min älskade West coast riot biljett.
Men vad mer kan man önska sig när man har allt man behöver?
Kanske att någon kunde fixa fram PS CS3/4 åt mig! (på engelska)


Jag önskar att det kunde vara sommar jag såg varje dag jag vaknar


Jag önskar att jag hade en rislampa, faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Vicky

Ligger de lika i matcherna nu?

Eller förlora de helt och kom inte vidare?

2010-03-30 @ 23:45:43
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0