inget godis fick ja..

Idag är det fredag, inte för att jag tror att någon har missat de! haha ^^
Men det är fredag iallafall, fredagkväll. Och jag är snart ensam hemma.
Undra vad jag ska hitta på... har typ hundra filmer jag vill kolla på. Inte hundra kanske, typ 7.
Men det blir ju inte lättare att välja för det!

Jag måste börja att lägga upp lite bilder,
för vem tycker det är kul att läsa en blogg med bara text?
Inte kanske för att man orkar läsa ändå.

Jag undrar en sak!
I bussen så finns det ju skyltar som det står "fortsätt bakåt".
Men de är ju oftast placerade ovanför vindrutan inne i bussen.
Vilken människa tittar där när man går in i bussen?
Det känns lite smått onödigt.

tack oh heiiii


Kommentarer
Postat av: Vicky

vilken ruta? :d

2010-03-12 @ 21:02:47
URL: http://trumvirvel.blogg.se/
Postat av: anna

ja du vickis, den stora rutan ^^ som är längst fram på bussen. Vet inte va man ska kalla den mer än vindruta. haha :)

2010-03-12 @ 23:39:01
URL: http://annnalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0