Ett tappert försök till att dela med sig

Jag skriver nog inte här allt för ofta,
funderar på om det ska ske en ändring eller inte.



Jag & mami plockade blåbär idag, kanske syns.



Nästan 1 liter. Fast någon paj blev det inte. Vi gjorde visst pizza istället!



Det känns som om jag inte fått något gjort efter skolavslutningen.
Men en kväll hängde jag med underbara människor. Karin, Erik & Pontus.
Karin har för övrigt lämnat mig för norrland.. Tycker hon kan komma tillbaka till mig under helgerna iaf ^^



Jobbat har jag gjort också, i 3 veckor. Men nu är det äntligen över.
Maja har ju kommit hem nu också, det gillas! :)



6 söta små valpisar har vi fått också.

Det här var mitt tappra försök, vi får se hur det går.
Nu ska jag försöka städa på mitt rum, så man kan röra sig!


Kommentarer
Postat av: victoria

Ändring! :D

Har suttit typ varje dag och tittat om du har uppdaterat men nej, varje gång möts jag av inlägget där du vill ha in iphone ^^

2010-07-08 @ 22:22:49
URL: http://trumvirvel.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh, visa mer, skriv mer :D Nu blev jag glad!

2010-07-09 @ 08:00:40
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0