lång dag, långt inlägg.

även om nästan ingen läser här så ska jag bli bättre.
bli bättre på och skriva, eller inte bättre att skriva utan att skriva mer.
även om allt jag skriver känns fult, konstigt och kanske lite patetiskt så tänker jag skriva.
iaf försöka, det är det minsta man kan göra.
för det är ju ändå gött att skriva av sig ibland? inte om allt kanske, men om nått?
har tänkt att jag ska dela med mig mer av mina (ibland) konstiga tankar som ingen tycks ha svar på. typ som varför människors skattepengar ska gå till kronprinsessans bröllop? varför kan de inte betala allt själv? det är ju inte direkt så att andras skattepengar kommer gå till mitt bröllop, och jag antar att kungen heller inte vill betala det åt mig. haha. men liksom, fleraflera miljoner för ett enda bröllop. även om de är en ganska stor grej för vårt land, men hallå?
nej, nu ska jag försöka fixa lite skolarbeten, som jag inte ens har börjat med. som jag egentligen borde ha börjat med för länge sen. men det finns ju faktiskt roligare saker att göra, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Vicky

gud vad förvånad jag blev, du har ju uppdaterar skitmycket! :D

2010-01-12 @ 19:04:26
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0