Johnny, I hardly knew ya

Varför blir man så glad man ser ett stjärnfall? (iaf jag blir, på ngt sätt) såg ett när mamma tankade bilen på våxnäs. och på nått sätt så är jag lite fascinerad av stjärnfall, så jag kollade på himlen nästan hela vägen hem. och då slog mig tanken, vad händer ifall någon av stjärnorna i karlavagnen faller? Kallar man den fortfarande vid namnet eller finns helt enkelt den inte kvar? det kan man ju undra haha!

köpt en massa onödigt idag iaf, hitta tavlor/fotografier på ikea. köpte 4st för 18 spänn! rätt bra. sen en påse rollo. sen blev det till maxi, o därifrån fick ja med mig 2filmer, pianisten och TROJA!. wie.
har även lovat mig själv att idag blir det en tidig kväll, får se hur det går! men en sak är säker, brad pitt gör mig sällskap ikväll. de ni.

Kommentarer
Postat av: Alex

Pianisten, den filmen klarar jag inte! Jag mår så dåligt, fast jag vill ändå se klart den.



Stjärnor är jättefascinerande! Intressant tanke du hade. Vilken hemsk tanke, att Karlavagnen inte skulle vara kvar :O

2010-01-10 @ 15:32:01
URL: http://unitedtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0