jag ska köpa en orm som ska bo i min ficka. eller nej!

eftersom ja skrev om att åka buss här om dagen kom jag på yttligare en grej idag, just när jag och erik åkte buss.

Vi sätter oss och allt är fri och fröjd. Men helt plötsligt tar killen framför oss upp en orm! en lifs levande liten slingrande orm. Och säger "är ni ormrädda?" Erik fick iallafall fram ord medans jag bara ville dö av panik. liksom vem fan har med sig en orm på bussen? (han antagligen) sen börja han babbla om att den var söt, och att den var liten, samtigigt som han håller den högt upp så vi ska se, hur "söt" den är. Tillslut tog han äntligen ner den, å det var äntligen dags för honom att gå av. Men vart stoppar han ormen? joo i innerfickan, på jackan. Även där kom ett frågetecken, haha. Han hade nog inte alla hemma. Och det verkar inte många ha som bara börjar prata med främmande personer på bussen. eller? Jag har då aldrig varit med om de. jo en gång, fast då åkte jag tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0