en lång tanke om långa minuter och ofungerande avlopp.

Är det inte konstigt, minutrarna kan inte bli längre när man väntar på bussen. Idag väntade jag 7, men det kändes mer som en evighet. Kanske har de ett annat minut system, "buss-minut-systemet", där 1 minut kanske är 2? iaf känns det som om det vore så. För vad man än gör, spelar spel, smsar, pratar så tycks bussen aldrig komma.

När den tillslut kommer och man valt en plats i bussen så långt från alla andra (något som alla svenskar nog gör ganska omedvetet, väljer en plats så långt ifrån ngn annan) så går helt plötsligt minuterna jätte fort. Som idag, jag tog upp mobilen och började att spela lite spel, men helt plötsligt skulle jag gå av. Det var ju tur att jag inte var den enda som skulle det. Annars hade jag hamnat i molkom, eller någon helt annan stans.




Sitter hemma hos Erik nu iaf :) Karin var här också, men hon gick ganska nyss. Stop i avloppet är det också, vilket inte känns så bra. För jag är kissnödig. Då lovar jag kissnödig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0