Mer bra söndagar åt världen!

I söndags var våren här.
Pappa tog fram grillen och vi grillade korv på solverandan.
Sen senare på eftermiddagen kom Maja och hämtade mig.
Så kvällen spenderades i Väse. Med Maja & Felix.
Det blev vin, kex, guinnes, prat och massa annat!
Och jag kan inte säga annat än att min dag blev helt perfekt.
Alla söndagar borde vara sånna. Eller inte alltid, men mer ofta!

Måndagen vaknade man kanske som man förtjänar.
Även fast jag inte tycker att jag förtjänar huvudvärk och illamående.
Speciellt när man haft det så trevligt!

Sen blev det nåra timmar på stan,
först med Maja och sen med Karin.
Efter det buss till kronoparken och beställa pizza! För det är jag absolut värd. Haha!
På kvällen blev det en promenad med Erik & Karin till kvantum,
sen tillbaka till Erik för en myskväll framför tvn!



Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, vad mysigt och fint det såg ut.

Fast jag ser dock lite stel ut... ^^

Men tack för att du ville komma, det var jättemysigt! Och förlåt än en gång för att jag är knäpp...

Tur att du kom, hade blivit lite för mycket för bara två personer det här ^^

2010-04-07 @ 10:11:08
URL: http://mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0