Jag trodde att jag hade tappat bort min katt.

Ja ni, jag har tråkigt. Så här kommer en lista. Om mig.
eller något. En lista iaf.


Jag har svårt att prata i telefon, även med folk som jag känner.
Jag har lätt för att känna medkänsla.
Jag har hett temperament.
Jag undviker gärna konflikter.
Jag är rädd för paddor.
Jag drabbas ibland av panikångest.
Jag har varit inlagd på sjukhus.
Jag skulle egentligen haft en/flera hel-syskon.
Jag älskar att vara för mig själv ibland.
Jag har lätt för att gråta när jag ser något sorgligt/hemskt på tv.
Jag är rädd när jag går upp i trappor, för någon ska ta tag i mina fötter.
Jag vågar inte sova med benen utanför täcket.
Jag är mörkrädd.
Jag måste ha ketchup till mina fiskbullar.
Jag funderar ofta på hur en telefon egentligen fungerar, eller andra konstiga saker.
Jag älskar blodigt kött.
Jag önskar jag kunde flytande grekiska.
Jag lyssnar på Westlife i smyg.
Jag känner mig oftast patetisk när jag skiver i min blogg.
Jag får panik av att höra min röst på film.
Jag älskar att kolla på barn filmer (Mumin, barbapapa, disney & astrid lindgren osv).
Jag svarar aldrig i mobilen om jag inte vet vem det är.
Jag har fotfobi.
Jag önskar att Mull hade ett evigt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0