Jag har världens finaste vänner!

Det var visst en vecka sedan jag skrev,
men det känns som två, eller något.
Men nu kände jag att det var dags.

Fyllde ju år i söndags. Och det var ju inte helt fel!
Lördag kväll slutade bättre än vad vi tordde när vi satt i eriks rum kl22.
men som sakt, kvällen blev kanon! Med mina finase människor.
och det finns väl inget som slår det?
På söndagen blev de kalas hemma, och jag fick världens bästa present.
West Coast Riot biljett. Kommer bli grymt!

Ikväll måste jag plugga matte b.. prov imorn.
men innan jag tar tag i det går jag nog ut med min favorit vovve, Ayko.

Hoffmaestro på valborg blir också!
kkommer också bli grymt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0