La Rocca - Non believer.

haha, känns ju kul att man skrivit jätte mkt och LÅNGT och att allt bara försvinner när man ska förstora en bild.
åååååh vad irriterad jag blir. sitter och lyssnar på la rocca iaf, och drömmer mig bort till en annan värld. där bara jag och nåra få andra får existera. japp. för vissa kan få mig så irriterad.
när jag erik och raymond åkte in till stan idag såg vi folk gå in i jehovas fina boning. de va typ första gången ja såg en sån människa. haha. hade lust att gå av bussen och knacka på och säga att ja kom från vanliga männiksor, haha. johan glans är bara för bra. så däför ska ja kolla lite på han innan ja lägger mig.
tack o hej.

bjuder på en valpis bild från när ja var och fota hos gullberg.


Kommentarer
Postat av: smiling like a killer

nej fyfan vad söta :D

2009-09-16 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0