ett sällsynt exemplar!

snacka värdelös dag! gick upp vid 8 för att åka på hundutställning, blåste som fan! och nu när jag är hemma är jag bara trött och irriterad.
har typ 3 engelska läxor som ska va klart imorn, och de har ja nåra "klasskompisar" att tacka för. snacka att man kan va så dum i huvet och inte fatta att lappen hade suttit där en vecka innan. åååååååh! så ska vi alla andra få ut för att dom är dumma i huve eller nått? bbajs.
prov på tisdag med, också lyckat! för ja fattar ingenting. sen nästa vecka äre matteprov, de fattar man hlr inget av. de är också jätte kul!..så just nu önskar ja att jag va jätte sjuk eller nått..så ja kunde slippa att gå till skolan imorn..aja. de blir som de blir!
märks nog att ja är irriterad som max, känner mig så arg på allt och alla. fattar inte vad folk tänker ibland, hur dom är funtade. hm.
tur att de blir tacos sen. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0