emo bertil till er tjänst!

ännu en helt ovärd dag. 
inte fått nått vettigt gjort.
är bara extremt arg och irriterad.
allt går bara ut på att vänta
,
har inte gjort ngt annat än o väntat idag!
väntat i flera timmar på att en lektion ska börja,
som man inte ens vill gå på för att man får panik bara
genom å höra vad man ska göra?
3,4m ner i en pool? nej tror inte de!
"är du ombytt?"

sen känns allt annat bara fel o konstigt,
håller nog på att tappa greppet lite..
usch ja känner mig jätte emo nu. eller nått!
men de är så mycket innom mig, jag vet inte ens vad..
men nått äre, och det vill ut. på nått sätt!
usch fy och blä.

jag hoppas iaf att jag får hem säsong 1 av angel innan veckan slutar!
och att ja får se de sorliga avsnittet på buffy! haha.
sen vill jag klippa mig o färga håret. och köpa en ny mössa!
nu ska jag nog sova, innan jag dör av trötthet.
ingen skola imorn hlr, eller jo men ja fotar hemma!
jag saknar min erik!
hejdå hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0