Bleed it out!

usch ja är så aktiv här
och på alla andra ställen, eller inte.
känns som om de bara är facebook som gäller..
för där nördar ja hela tiden.
haha..
skolan har börjat på allvar nu,
eller de gjorde den väl för ett tag sen
men jag har ju vart borta o allt.
och de är inge kul alls.. att skolan är i gång alltså.
idag träffa jag karin också,
för första gången nu sen skolan börjat, som rebecka sa.
och imorn ska vi på stan och leta skor, de gillas!
allt med karin gillas, för hon är bra!
och det är linkin park med, och dom ska jag och k gå på
när de nu vill komma till vårt avlånga land.
sen måste jag fixa första harry potter boken på engelska,
och fota lite, analogt & digitalt.
en annan grej är att jag nästan har slut på pengar..
och de blir ju inte bättre om ja ska köpa ännu ett par nya skor.
usch o fy, pengar borde vara gratis.
nu ska jag gå och duscha, och försäka lägga mig innan halv 12!

å just de, tycker alla borde skänka en tanke till min underbara mormor,
som tyvärr ligger på sjukhuset. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0