linkin park borde komma till sverige!

ännu en dag som emobertil.
åkte inte till skolan idag, tänke jag skulle hitta den gamla folkvagnen
som ja ska fota till mitt bildspel. men ikke. så jag får leta vidare.
hittade gamla vägskyltar istället, och en massa trasiga tegelpannor o dret.
sen har jag inte gjort nått. förutom att kolla buffy!
min angel dvd har inte kommit än, hoppas verkligen att den kmr imorn.
så jag har ngt att göra, eftersom ja kanske blir ensam hemma.
usch, vill inte va ensam hemma.. tråkigt. sen är a mörkrädd, jaa!
och sen finns dendär äckliga grodan där ute när ja ska gå ut till hundaran :O
fyyyyyyyy. jag tror att nått är påväg att hända. men kan inte
få klämm om vad. men min magkänsla säger att de inte är bra.
vill ha tillbaka min mobil, NU!
hejdå. nu hoppar ja in i duschen.

gör dig själv en tjänst, och lyssna på denna. snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0