nivå 2.

det borde vara förbjudet att sluta 5.
det borde vara förbjudet att servera köttfärs som smakar som om man mixat de i en mixer.
det borde vara förbjudet att ha 9timmar textkommunikation i veckan.
och att ha jeans-leggins utan att ha en lång tröja/linne som täcker rumpan..
sen får ja ju såklart inte glömma, det borde vara absolut förbjudet att sminka sig orange i ansiktet.
och bara vara allmänt störande.

hej å hå, jag är på humör idag.
eller jag var iaf, eller...
har vart så trött så min nivå har vart låg, riktigt låg! haha.
jag har skrattat åt allt och inget. victora med!
"jöd". haha. ni ser, jätte kul.

nu ska jag hoppa in i duschen, för imorn har vi text
och då får jag antagligen inte ha mössa på mig.
hejhejhej.



Kommentarer
Postat av: Victoria

jöd tjaktoj

2009-11-12 @ 21:10:03
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0