Ett slags tidsfördriv

vaknade av en hemsk dröm inatt, som jag inte ens orkar kommentera. usch. sen vart det med mor&far ut på krut! som tur var åkte vi dit det var foto. så nu är ja så pepp så det är galet. haha. vill testa o ta lite analogt också. sen kanske man ska satsa på att va med nästa år? hm får se. får skaffa mig en ny kamera först. annars måste jag säga att dagen har vart dryg, haha! känns som om timmarna bara har försvunnit. håller på o packar nu, sen klippa gräs. sen så ska jag baka också, å kolla på tv :O å såklart lägga mig i tid.. ska upp vid 5 imorn.. för då bär det av till stockholm med klassen. blir nog rätt kul! hemma på tisdag kväll igen.
aja, nu ska ja göra de som måste göras!

Kom ut, kom hit och säng nånting
Vad är det som inte stämmer?

Kommentarer
Postat av: Gerd Staffansson

Hej!

Hur hade du det i Stockholm? Fick du lära dej något matnyttigt.

Jag har funderat på att skaffa mej en blogg angående

släktforskning.

Puss och kram, inte från Erik utan från Din

MORMOR

2009-06-08 @ 14:38:45
Postat av: wasana

Klart du ska va me!

Ja ska va me nästa år igen, 10 års jubileum:D



puss <3

2009-06-13 @ 23:46:12
URL: http://wasaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0