flummigt värre (Y) yey.

haha, jag dör lite smått. för jag, anna lundström fick ett "solklart" vg på matte nationella x) haha, är de inte sjukt :D wiehoo! jag är bäst!
haft minilov med, inte gjort ett skit. närå. va med erik fredag kväll, och söndag kväll <3 annars inge.
i veckan väntar meku prov, uppspelning i musiken. (& redovisning i engelska? som jag totalt glömt blort :O ) hm..
skulle åkt till tyskland också, på torsdag. men ikke, ska ju till stockholm med klassen nästa måndag så ja får va hemma.. kan ju säga att ja är rätt sur. fyyyyy.. menmen..hoppas på nästa år eller ngt :)
nu måste ja plugga meku. pusshej.

Och som du kanske redan vet, jag är oslagbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0