Ray LaMontagne - Joline

oj, här va de ett tag sen man skrev. så de får bli en uppdatering kanske.
I fredags efter skolan drog jag in till stan för att möta Sofia :) tog bussen hem till henne, där blev de mat och sen kom Emma. Var meningen att vi skulle dra ut eller ngt liknande, men de var ju studentfest på nöjes så ngt vidare drag blev de väl inte? Kolla på tv först, och när klockan var vid halv 11 - 11 gick vi till jimmy och spelade barn spel, eva&adam. Haha. sen blev de hem och sova.

På lördag vaknade vi vid 8, av att deras underlater skrek o höll på. riktigt livat! så vi fick sätta på tvn för att lugna ner dom, men jätte lugnt blev de kanske inte. Halvsov i 2 timmar, kan ju lova att ja var riktigt trött när ja vakna. Efter frukost blev det att åka till sofia's mormor&morfar och greja lite i stugan. Sen vid 1 gjorde jag & emma sällskap på bussen in till stan. Där träffade jag älskling på bussstationen, och vi tog bussen hem till mig :) på kvällen blev de melodifestivalen (som var total katastrof) och sen film.

på söndag morgon vaknade jag av att min älskade katt hoppasde upp i mitt fönster och ville käka upp min blomma/palm. helt ful va han när han försäkte tränga in sig mellan blomman och "fönster-bläcket", (eller hhur man nu säger), ful och intryckt såg han ut iaf hahahah! iaf... Fint väder blev de lite senare på dagen :) så jag och erik tog med molly ut på en promenad, hur underbart som helst! Sen när Erik drog hem, gick ja med mamma ut, med resten av hundarna. Sen satte vi oss på sol-verandan med täcke och filt. riktigt skönt.

Idag blev de sovmorron till 9, sen in till skolan & göra klart tidningen. men riktigt klart vet ja inte om de blev. men jag orkar seriöst inte sitta mer timmar framför en dator och ha idé-torka. så nu fick de bli som de blev. bättre än inget iaf!
Efterskolan blev det ett besök hos tandläkarn, USCH FY & BLÄ! hatar't! och självklart skulle ja ju ha ett hål, i samma tand som ja lagat förut.. får laga om en månad! längtar inte.
Imorn är jag ledig hela dagen, hur skönt är inte de? haha. Blir sovmorron (om inte katten äter på min plam), sen hem till Erik & sova där <33
nu ska ja nog gå mot sängen och läsa bok och kalla på john blund (: 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kaaaaaaaarin

Håller med! Melodifestivalen sög :P

2009-03-17 @ 10:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0