dagis kanske?

finner ingen ork att sitta o skriva.. men nån gång måste de ju hända?
jobbar och har mig nu, denna vecka och 3 dagar till nästa kvar. kmr nog sakna de lite, barnen är hur goa som helst och jag trivs jätte bra! men de ska bli skönt med lite ledighet också. blir antagligen att åka på arvika festivalen, med erik <3 sen hoppas jag att få komma iväg till smögen eller ngt efter :) & en tripp till nordens ark! var 100år sen ja va där, så jag måste bara dit! :D
innan ja drar o duschar måste jag ju säga att vädret är ju underbart! hoppas verkligen att det håller i sig nu. speciellt när det bär av till skillingaryd i juli! sen vill ja ha lite förslag på vad jag ska köpa för mina jobbpengar! blir nog en beställning från bubbelroom iaf.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0