William Fitzsimmons - I Don't Feel It Anymore

jaa, egentligen gav jag upp för länge sen. men hela tiden blir ja påmind, av dig och allt vi gjorde. och de finns dagar som jag låtsats som förut, och nästan glömer bort allt som hänt, men ibland gör det så ont att jag önskar att du bara försvann. men jag undar så hur de skulle vara att se dig? på riktigt liksom, för i mina drömmar vet jag hur det är. för det är där du existerar.
usch, det har verkligen vart en sketen dag idag.. finns nästan inget som va bra. lagom ostabil kan man säga! ena stunden är man hur glad som helst o andra vill man bara lägga sig ner och dö.
nu har ja nyss lyssnat på winnerbäck på tvn <3 men missa intervjun... menmen! bäst är han!



William Fitzsimmons - I Don't Feel It Anymore.
sån underbar låt! lyssna bara på honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0