LW - TIDVIS

Sitter här och lyssnar på bästa lasseW och käkar smoothie med sked (y) haha.. pappa köpte nån turkisk yoghurt som var något tjockare än va de ska va, och enligt honom var de den enda yoghurten som fanns på mossbergs x) hahaha, ofta liksom :P så jävla öde äre ju inte. nää, så det var lite problematiskt att få ut de ur förpackningen, och det gick inge vidare när j försökte dricka den med sugrör -_- så de fick bli sked! haha....har världens magsmärtor också, bara kommer.. känns som om nån sätter kniven i en eller nått...fy!
imorn äre fredag, och sen äre LOV! götttgöttgött. Blir att träffa Sofia, åka till brorsan :D och fira mormor. sen så blire väl massa tid med älskling <3
aja, nu ska ja försöka göra min bokrecension. men det vill inte riktigt...
hejdå,hej.

tid har förlöpt
dagar har gått
månen har vandrat sin väg
genom vitt och svart och grått

jag ser dig fortsätta nu
med varsamma kliv
jag ser dina drömmar sakta lossna
från mitt liv


vill verkligen ha sommar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0