Lars Winnerbäck - Under månen (live) <3

när jag tittade ut genom fönstret imorse dog jag nästan. så himla fint var det! Ville inget annat än att vara hemma hela dagen och bara fota hundar och allt annat! men såklart så slutar jag 16:45. så att gå ut och fota var ju bara att lägga ner direkt. fyfan. Får hoppas de är lika fint på onsdag när ja slutar tidigt :) vill ju få nåra vinter kort innan våren kommer.
jaa, som sakt. slutade 16:45 idag. och bara för de så missa jag min buss, & fick vänta på nästa buss lite över 45min. Men som tur var träffa jag Ray som höll mig sällskap :D sen kom älskling också<3 så vi gick runt och kollade lite innan jag tog bussen hem. Kom väl hem 6..hungrig som ett djur var jag också! för man får ingen vidare mat på älvkullen, KATTMAT! hahaha...
nej, nu ska ja nog skriva lite på mina svenska uppgifter! PUSSSS!

ge mig sommmmmmmmmmmmmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0