Kent - Chans

Blev tjejkväll hos Pia igår :) mycket mysigt! Men tyvärr var inte mina päron hemma så jag fick gå till bussen, kallt kan jag lova :| fyfan.. Sen när bussen väl kom va de en ful gubbe som försökte prata med mig och började ta i mitt hår :| så jag gick av lite tidigare än vad jag hade tänkt x) Men väl hemma hos Pia blev de först prat, sen ner till centrum o köpa grejs till pizzan & hyrde film "Hotel Rwanda" mkt bra! Sen va de bara att vänta på elin. &när hon väl kom blev de pizza & massa skratt ^^
Vaknade vid 10 idag av att Elin&Pia låg o snacka. sen efter nån halv timme drog Elis hem så de blev bara jag och pia kvar till frukosten. hehe. gott var det! sen vid 2 gick vi ut o lämna tillbaka filmen, o jag drog vidare till Erik :) ååfy vad jag har saknat honom! blev massa mys<3

nu blir det snart sängen, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0