Keane - Bedshaped

det är sånna här dagar man verkligen saknar flickorna & tiden som var.
det är också sånna här dagar man blickar tillbaka och undrar hur allt hade vart om man gjort saker annorlunda.
hade jag vart där jag är idag? hade jag vart den person jag är? skulle jag ha sett världen annorlunda? skulle jag ha haft min vän kvar? eller skulle jag ha förlorat mer än bara en? & kärleken, hade jag haft den?
tänk att ett enda beslut kan ändra ens värld.
dethär året har jag fått så mycket. nya vänner, ett nytt jag & framför allt kärlek. men jag har ändå förlorat så mycket. en underbar vän, tillit, självrespekt.
vissa säger att jag är stark, och att de inte fattar hur jag orkar med allt som hänt dethär året. men det är inte sant, jag är inte stark, jag orkar inte med det som hänt. det är mina vänner som hjälpt mig. det är dom som gjort mig stark, inte jag. dom har vart där för mig varje dag, lyssnat & stöttat mig. genom allt. och jag är evigt tacksam för det.
jag saknar er, varje dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0