John Mayer - Dreaming with a Broken Heart

Skutis idag då! Var ju meningen att vi skulle drage till Bomstad & badat, men ikke! Solen vart borta & de blåste som ja vet inte vad. Så vi blev kvar på skutberget. Men självklart kmr solen en halvtimme innan vi skulle käka x) haha. En helt okej dag iaf (:
Har fixat min balklänning också, så den passar liiite bättre nu :) men jag måste in till stan & köpa ny bh bara. Så de är bara att hoppas att ja hittar en (y). Sen på kvällen äre ju bal :D

btw så har ja kollat på sverige-grekland ;D känner mig nöjd! & självklart tippa jag rätt ;) :D

Natti, pusshaii


- jag skulle kunna färlåta dig, om du verkligen ångrade de du gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0