3 doors down - Let me go


Onsdag; Började med att jag drog till Karin (: hade mentorsdag eller vad man ska kalla de. Men iaf, klassen skulle till Ulla (f.d mentor), och käka mat oså. Efter de blev det att åka in till stan o köpa ny bh. Sen hem o käka, och sen vidare till Carro, som skulle fixa mitt hår inför balen :) lockigt och uppsatt lugg blev. Kl 18 drog ja hem till Pia o mötte flickorna, sen vidare till balen ;D         Balen var väl helt ok till en början, sen blev de jäkligt töligt x) så ska vi inte prata om hur kvällen slutade ;(  kom väl hem vid 1.

Torsdag; 9:orna hade klasskamp, men ja orkade inte gå upp klockan kvart i 7 för att vara med, så ja tog lite sovmorron istället ;) och tur var väl de. Sen vid 12 blev det lärarmiddag :) helt okej faktiskt! när de väl va slut åkte jag in till Tullholmen för att se Kevin som skulle ta studenten :D stort grattis till han!

Fredag; SKOLAVSLUTNING idag :) :( ska bli så underbart med sommarlov, men kmr sakna alla så otroligt mkt :( <33 usch.. men man lär väl och se de flesta i sommar ändå!
På kvällen träffa jag Kevin en stund, sen drog jag vidare till pråmen för att träffa älski, karin o en massa andra godingar :) drog till marieberg, sen in till stan igen. Helt lyckade kväll måste jag säga :D dock spö-regnade när jag och Erik skulle hem x)

idag; Somnade runt 3 inatt ^^ men sen på möra idag blev de att gå upp 8 -_- ! skulle hjälpa Erik att flytta. Lite halv drygt, men de gick :) <3
& snart blire att kolla fotboll :D yey!

Kraaaam,haii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0