Coldplay - Amsterdam

Igår kom älskling till mig :) bäst var det! <3 inte för att vi gjorde så mkt, men perfekt var det<3
idag var han tvungen att åka tidigt, halv 12.. & eftersom de va sånt fint väder så gick jag med mor med hundarna :) blev att fota lite också, men de gick inte bra alls :D haha. Och kallt var det.
sen hade jag tänkt att åka till Sofia, men ingen ville köra mig dit.. så de blir på fredag iställe ;) mohaha! blir kul <3
nu, ikväll får vi besök av herr&fru gullberg. blir käk, och sen ska ja kolla klart på ses1 av oth, och förhoppnigsvis att börja på 2an :) <33

  

&ja! jag saknar dig, mer än någon annan!
och jag tror du redan vet. tror nog alla vet. så varför hålla de inne?
innerst inne vill ja inget annat än att glöma allt och prata med dig, som förr.
men hur skulle alla andra reagera? vad skulle dom tycka?
vet knappt själv vad jag skulle tycka..
vad skulle du tycka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0