JULAFTON LIKSOM!

klockan är halv 2 typ, så man kan ju säga att julafton nu är över. Dagen har vartit helt okej, dock väldigt annorlunda eftersom mormor inte var här. och för att erik's mamma kom ut en sväng! Men jag är helt nöjd :) fått massa fina julklappar också och fått grina till armageddon med mamma ;) tänkt dra in lista vad jag fått :) men ja kmr säkert glömma nått.. fast de hör till!
Winnerbäck filmen, böcker, 1000:-, nagel grejs + nagellack, pyjamas, bh + trosor, usb, as gulligt läppglans (som ja hade på min önskelista), bodylotion/parfym, hylla, tavla, sängkläder, nyckel med leopardmönster & godis :D tror de va allt.. blir att handla massa på rean också!
nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0