Jackson Waters - Come Undone

När jag hade slutat igår åkte jag in till stan & mötte Erik :) vi åkte hem till han. Blev mat & en massa mys <3 blev kvar över natten också :) så sköt att få se honom igen!
Idag har ja alla lektioner inställda, förutom idrotten, som börjar 14.40. Så jag tog bussen hem från erik imorse. &eftersom det snöa så tänkte ja ta 3an ner till min busshållplats på edsgatan. men då kör ju såklart busschaffören förbi busshållplatsen, och stannar vid sista hållplatsen på lorensberg :O så det blev att springa, men självklart kmr min buss nästan 5min försent, så de va ju rätt ovärt! (y) haha..men lite motion har väl ingen dött av -_- när man väl kom hem blev det att sova :)
nu ska ja försöka göra mig i ordning & packa lite. För ikväll blir det att vara hos Karin :D<3 wie!

  
                 då                          & nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0