Jag ska skriva ett brev, med min vänsterhand.

Nu har jag försökt i två dagar med att slänga upp ett inlägg här,
men vajre gång jag ens tänker tanken strejkar mitt internet.
Eller så dör det helt enkelt!

Men nu ni, nu är allt i sin ordning! Än så länge.
Igår åkte jag in och kollade på hockey, gick ju bättre än vad jag trodde! Nu gäller det bara att de sätter de imorn också. För jag vill se mer hockey!!! För hockey är kul, att se på! Spela har jag absolut ingen erfarenhet av. Men att se, det är en mäktig känsla. Eller hur man nu ska uttrycka sig.

Efter att ha läst Majas blogg kan jag ju inte bara låta bli att drömma mig bort till sommaren!
Nu när vintern och snön har vart här så länge! Det är ju faktiskt april på torsdag, o man skymtar knappt en gräsmatta! Jag som vill ha vitsippor på min födelsedag.. Men mamma har lovat att hon ska leta. leta leta leta, tills hon hittar någon. Hon är snäll hon, min mamma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0