vid död mans astroid.

torsdag 23:51 och nästan fredag. och helg.
Idag stannade jag hemma från foton, tänkte att jag lika gärna kunde ta vara på de fina vädret och gå ut och fota hundar. Så det blev de. lägger nog upp lite bilder på de imorn, för nu damar de bara (y)
Sen blev det in till skolan till 1. Var meningen att vi skulle gå till 4, men så blev inte fallet. Pga att den ena skulle på möte & den andre var sjuk så fick vi gå hem 2. Och de är ju aldrig fel.

elin har lärt mig och göra planeter!
sååå.. det här är min planet, och där bor jag. haha!



fint första försök...näj.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag vill se hur det ser ut på rikigt! :)

2010-01-29 @ 18:30:24
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0