David Gray - Kathleen

ibland önskar jag (eller väldigt ofta) att man bara kunde komma iväg.
jag önskar att jag hade en egen lägenhet.
eller att jag hade körkort, så jag bara kunde sätta mg i en bil och bara åka iväg.
bara köra, och lyssna på massor av bra musik.
bara känna känslan av frihet.
tänk om jag hade ett bra jobb, ett körkort, en bil. bara att bli 18.
även om det är de som skrämmer mig som mest just nu.
tkr inte jag är så "gammal" som jag är.
det är typ 5månader kvar.. sen ska man börja ta ansvar för allt.
helt sjukt.

idag var de iaf första dagen på gymmet,
vilket var hur skönt som helst!
nu blir de nog angel resten av kvällen!
undrar om ja ska beställa hem ses2 eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0