Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You

Efter att ha haft tidnings-produktion från 9.30-15.15 drog jag ner till stan för att vänta på erik :) gick runt där ett tag, köpte mig en hår-inpackning och träffade Karin en snabbis <3 sen kom älsk, o vi tog bussen hem till honom. blev inte mkt gjort, bara massa prat. för ja på rätt kasst humör. men älskling är helt söt&underbar! <3
sen runt 19 så skulle han åka in och träna så jag tog bussen hem. Och mor&far va i forshaga så ja fick gå hem i mörkret. men ringde erik så ja fick lite sällskap, sen var morgan så snäll att han kom och hämta mig när gat-ljusen tog slut! :) sen måste ja säga att när ja gick förbi ån så kom det världens plask :O som om ngn slängde i en stor sten eller ngt, trodde ja skulle dö där ett tag, hahah x)
ikväll ska ja försöka få mig en tidig kväll, var ett tag sen sisst. fast imorn börjar jag 10 och slutar innan 12, ska se ngn musikal...
pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0