skriver av mig lite (Y)

Usch, inte skrivit på ett tag..Dummt ^^ Kan ju inte säga att de hänt så mkt sen sisst ;P
Va på i2 med Erik i lördags :) träffade en massa. Sen tog jag bussen till kil, skulle sova hos Sofia :) på kvällen blev det att kolla film hos en med nåra, sen lite bilåkning ;) hähä, coool jag x) NOT!

Idag blev det svenska redovisning, om dumma Ivar :D usch säger jag bara, Hatar seriöst att redovisa :| men det gick väl helt okej ändå. Gjorde muntliga nationella-provet i engelska också (Y) Sen när vi slutat drog jag och Pia och simma, 1km :) yey. och nu gör jag inget alls, fast ja måste plugga.. har kemi prov imorn "/ blä.  så kmr nog Kevin ner snart, ska kolla Gladiator och äta kladdkaka x) 

And once you lose yourself, you have two choices: find the person you used to be, or lose that person completely.



419623-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0