Makes me think fo you, M.


Kommentarer
Postat av: Alicia

sv; men gud det var så lite så! jag hoppas verkligen du får det underbart där nere! Åh jag älskar också Grekland, men tyvärr så är jag inte där nu (även fast jag gärna skulle velat). När jag åker dit på sommaren brukar jag åka till en väldigt liten ö som heter Antiparos och som ligger i Kykladerna.

Om du någonsin åker till Grekland råder jag dig verkligen att åka dit, supervacker och mysig ö! Den ligger så långt bort från allt, men ändå så nära.. svårt att förklara!



Om du vill se lite bilder från ön osv kan du gå in på min nya blogg, kalimera.devote.se, där jag laggt upp lite bilder.

kram på dig!

2011-09-18 @ 02:00:05
URL: http://www.kalimera.devote.se
Postat av: alicia

Hej igen! Såg att du hade kommenterat min gamla blogg, kalimera.webblogg.se, och vad roligt att du också vill flytta till Grekland! Är det något speciellt stället som du vill till extra mycket? Heja tillbaks!

2011-09-18 @ 05:12:22
URL: http://www.kalimera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0