it's easier to live alone than fear the time it's over




Så här kan man se ut en helt vanlig lördagkväll när man inte har något att göra. Fast nu var det ju så att vi faktiskt hade något att göra. Det har vi alltid, mer eller mindre. Min Maja & Jag.

Tiden går fort, nästan för fort. Snart står vi där i våra vita mössor & klänningar och är lyckliga för att studentens dagar är över. Jag har nog blandade tankar om det. Det finns så många saker jag vill göra innan det nya och okända börjar. Men vart finns tiden när den bara flyger iväg?

Tänk, någon gång i sommar så ska jag säga hejdå till min Maja! Hur konstigt är inte det, att säga hejdå till någon jag spenderar 5-7 dagar i veckan med. "Hejdå vi ses om 365 dagar". Nej usch. Den dagen hon kommer hem kommer vara en utav de bästa.

ps, min nyfunna vän Micke hälsar! Han är väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: victoria

svar tillbaaaaka: tyvärr så förstod jag inte vad du menade nu!

2011-01-23 @ 23:08:55
URL: http://trumvirvel.blogg.se/
Postat av: victoria

haha ja du menar så, gör det då ;)

2011-01-24 @ 19:19:32
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0