En lång & meningslös lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, en hel del.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Yes, bodde nog på gymmet ett tag.
3. Blev någon av dina vänner förälder i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, det kan man nog säga.
5. Vilka länder besökte du? Grekland och Tyskland
6. Är det något du saknar år 2010 och vill ha 2011? Fler utekvällar med fina människor och badväder.
7. Vilket datum från 2010 kommer du aldrig glömma? Finns många.
8. Vad är din största framgång 2010? Två omslagsbilder och några andra bilder?
9. Största misstaget? Inte ens värt att nämna.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Halsfluss och fetaste brännmärket på benet.
11. Bästa köpet? Mina flygbiljetter
12. Vad spenderade du mest pengar på? Flygbiljetter och chips!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jajjamen
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2010?
15. Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Fotat och vart spontan.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma i fina ulvsby
19. Blev du kär i år? pass
20. Favoritprogram på tv? Grey's helt klart.
21. Bästa boken du läste i år? Jag har börjat läsa 3-4 böcker, men ingen är färdigläst.
22. Största musikaliska upptäckten? Lyssnat på Volbeat som aldrig förr.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? West coast riot biljett.
24. Något du önskade dig och inte fick? Ingen aning.
25. Vad gjorde du på din födelsedag? Var riktigt bakis!
26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Egentligen inte.
27. Hur skulle du beskriva din stil i år? Stil? haha..
28. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner & Grekland.
29. Vilken kändis har du varit mest sugen på? Behöver jag ens svara, min man. Brad Pitt.
30. Vem saknade du? Gamla vänner.
31. De bästa nya människorna du träffade? Greker!


VÄNNER & KÄRLEK
Nya vänner
: Jajjamen
Pojk/flickvänner i år: jaa?
Har du kysst någon? kan man säga
Kysst någon av samma kön? kanske?
Har du dumpat någon? Typ ja.
Blivit dumpad? Typ ja.
Har du svikit några? i don't know.
Blivit utnyttjad? så kan man nog se på de, ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jaaaaa


NÖJE & FRITID

Hemskaste fyllan: YKY i december. Dock var de nog dagen efter som var den hemskaste.
Nya hobbys/intressen: Skriva kanske
Konserter jag har varit på: Många fina på west coast riot!
Länder jag har besökt: Grekland & Tyskland.


BRA OCH DÅLIGA TIDER
Hur bra har du mått i år på en skala 1-5?
-1 till +5
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? Inte riktigt så mycket, men nästan.
Har du gråtit mer än 5 gånger? ohja!
Har du funderat på att ta ditt liv? absolut inte.
Har du varit på begravning iår? Ja
Har du förlorat en/flera vänner? Så kanske man kan se de ja.


BÄSTA
Strulet:
Hemlis :)
Låt: Slipknot - SNUFF
Film: Brokeback mountain är alltid bäst
Konserten: Dropkick murphys och The hives
Maten: O's mammas mat!
Vännen: Majs and Karin
Sport: Hockey!!
Köp: Mina flygbiljetter, som sagt.


STÖRSTA
Beroendet:
Gymmet
Saknaden: Stjärnfall
Misstaget: Att jag inte sökte jobb på posten i julas, haha.
Sorgen: Det ska man vara tyst om.
Besvikelsen: Att det inte alltid blir som man tänkt sig.
Kärleken: Mina vänner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0