Jag är hemma mot min vilja

Nu ska jag göra som Maja och skriva om saker man läntar hem till.
- Hårtbröd (speciellt med banan på)
- Katten
- Min kudde


& det var nog allt.

Det känns iallafall inte alls kul att vara hemma igen. Speciellt inte när skolan verkligen har satts igång. Och det är kallt. För kallt.
Och som jag säkert skrivit förut så önskar jag att jag kunde komma på varför jag egentligen har en sån stor kärlek till Grekland. Men jag har fortfarande inte kommit fram till något. Det är helt enkelt bara helt perfekt. Och jag tror nästan att jag drar dit några månader efter studenten, eller kanske föralltid?

Det här gången ska jag försöka lägga upp lite bilder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0