Grekland i all ära. Snart syns vi igen!

Jag fattar inte varför jag sitter här i kalla sverige när jag lika gärna kunde varit kvar i grekland!
Det är sjukt att man kan vara på ett ställe och sedan bara några timmar frammåt vara på något helt annat.
Jag ville verkligen inte åka hem idag. Usch.
Jag önskar att jag hade så pass mycket pengar att jag kunde åka ner snart igen.
För Grekland är underbart, greker är underbara, allt är så fantastiskt underbart! Jag försökte på bussen till flygplatsen att komma på varför jag just älskar Grekland så som jag gör, men jag tror inte jag kom på någon speciell anlednig. Det vara är så! Anna Lundström älskar Grekland.
Och jag tycker svenskar kunde vara lika trevliga som dessa fina människor.

Just nu känner jag att jag vill spara så mycket pengar som möjligt så jag kan åka ner igen i slutet av sommaren. För Tsvili var perfekt!

Några bilder kommer nog upp också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0