Jag vill inte vara hemma. Men det är jag!

Igår blev det uppstigning kl5.
Sen kl6 bilen till Holmgren,
och därefter limmo till busstationen.
Ja ni hörde rätt, limmo..Jag hade inget val!
haha, jag var något uttittad.

Sen blev de buss till Branäs!
Var meningen att jag skulle åka hem senare på dagen,
men kag blev visst kvar!
Och tur var väl det,
för allt var hur bra som helst!

Men nu är jag hemma,
tyvärr.
Fast det är ju tur att jag har spotify.
Så jag styr allsång, endast för mig.

Film ska jag se på sen, men kan inte välja!
Seven (med brad pitt!!!) eller Notting hill (som gör mig så glad)
Jag vill inte välja!



Man kan ju inte göra annat än att älska dehär?
Haha, jag dör
! Kan inte sluta att lyssna på han x)

Kommentarer
Postat av: Vicky

men vilken störd låt, eller vad det nu kan kallas!

2010-03-06 @ 21:45:10
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0