flummi flumm

Jag kan inte förstå hur veckorna kan gå så fort!
Det känns som om de nyss var måndag, eller nej. Inte måndag, men tisdag!
Fort går veckorna iallafall, för imorn är det ju fredag. Som inte går att missa.
Vad fredagen bjuder på är ännu okänt. Förutom skola & gym såklart!

Idag skulle jag till tandläkaren också, i molkom... Stressa som tusan till bussen som jag var tvungen att hinna med. Satt där och halvsov. Sen kollar jag på klockan, och den är mer än vad det borde vara! För när klockan var 16.05 så var vi inte framme, inte alls! Utan de skulle ta yttligare minst 5min innan vi skulle vara i Molkom. Så jag började få lite smått panik..När jag väl kommer av bussen så får jag nästan springa för att hinna, fort in på toan (för jag ville gärna borsta tänderna innan), kör snabbt som tusan med tandborsten, och ut kommer jag 16.14. Så jag gick från busshållplatsen och borsta tänderna på 4min, kände mig rätt nöjd faktiskt! Sen så antog jag ju att den "jätte glada" tandhyginisten skulle komma och ropa upp mig när som helst. Men icke! Satt nog där i 10..sen kom hon, Bodil. Inte ens ett leende kunde hon ge mig! Sen hade jag panik hela besöket för att det var så tyst, för ingen mamma hade jag ju där att prata med! Sen hade jag panik för att jag skulle missa bussen hem, vilket jag inte gjorde.


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, Bodil, vilket namn! Men vilken dum tant. Men du klarade det ju i alla fall :D

Och det var en fin bild, tyckte jag :)

2010-03-19 @ 18:24:45
URL: http://mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0