Datorstolar är inget att leka med. Inget att stå på heller!

Allt är roligare än att göra engelska plugg.
Det är nog det värsta som finns, typ.
Jag försökte börja redan vid 16.
Men nu är kl snart 23, och ni kan ju bara gissa hur långt jag kommit.
Men som sakt, allt är nog roligare än plugg.
Har fastnat i photoshop och drömmar om rikedom.

Imorn börjar veckan om igen med måndag.
Jag gillar verkligen inte måndagar. Fy!
Men som tur är så slutar jag ju tidigt,
så de blir gymmet och stan.
Sen på kvällen blir det hockey med Majsi!

Nu ska jag göra ett sista försök med engelskan,
så jag går till pappas dator!
För den är för seg för att göra något annat.







folk med mycket pengar gör mig deprimerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0