Anna Lundström är för seg i huvet för att komma på något!

Känner att jag inte riktigt har något att skriva om..
Är bara trött i huvet och kroppen.
Huvudvärken har äntligen gått över, efter 2 dagar.
Och tack för det!

Men nu är jag mest arg för att färjestad är så dåliga..
Hur ska jag klara av att gå på matchen på söndag,
när man nästan kan räkna ut att de kommer att förlora!
Var är Nordström när man behöver honom!? O alla andra gubbar som inte är med längre.

Det är ju fredag, och nått jag absolut inte ville göra var att vara hemma.
Har varit det för många helger nu, behöver ut och vara lite social.
Men icke, hemma är jag!
Tur att det finns bra musik att lyssna på, och facebook spel!

Tack för mig!



Kommentarer
Postat av: Maja

Var det den här horisontlinjen inte syntes på?

Jag tyckte i alla fall att det var fint när det blev en sån övergång mellan dimman och snön till himlen :)

2010-03-27 @ 09:03:55
URL: http://mla-photography.blogspot.com
Postat av: Maja

Var det den här horisontlinjen inte syntes på?

Jag tyckte i alla fall att det var fint när det blev en sån övergång mellan dimman och snön till himlen :)

2010-03-27 @ 09:04:15
URL: http://mla-photography.blogspot.com
Postat av: Anna, svar till majis

Ja, på projektorn syntes den inte alls, man såg bara dimma :)

Tack så mycket! ^^

2010-03-27 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0