orken drog till väse, så detta får bli min rubrik.

nu är helgen äntligen helg. och tack för det! välbehövligt känner jag. sitter i köket och lyssnar på bra musik och väntar på att få börja med maten, eller kanske på att mamma ska börja, haha!

Var på avatar med Karin igår, måste säga att den var bra, väldigt bra! så det blir det att se igen. skönt med en film som man fattar direkt o inte kommer ut som ett frågetecken från salongen. haha, vilket ofta händer.
eftersom jag sluta runt 5 hann jag aldrig äta någon mat, (bara drick yoghurt), så det var raka vägen in till bion, sen kom den sprängande huvudvärken och tröttheten, så jag tog fel på dörren! sen trodde jag att jag slarvat bort vantarna inne på McD men pappa hitta dem visst utanför garaget imorse. illa känner jag, då är inte hövve med!

ikväll vet jag inte vad det blir, kanske borde börja med min inlämning? nej det får vänta tills imorn.

ska sluta med att skriva långa inlägg, ingen orkar läsa sånt.
tackåhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0