bli bla blo bli bli bla blo blo

jag känner mig ärligt allmänt ful när jag sitter här och skriver. faktiskt.
jag sitter här och skriver om vad jag gör under dagarna, om hur lite jag orkar plugga, om vilken musik ja lyssnar på, och vad jag tänker på. känns lite små-fult. sen så lägger man in lite bilder som man själv bara tycker om på något konstigt vis. men det är ju iaf tur att jag inte lägger in vad jag har på mig, haha. liksom som om nån ens skulle bry sig? "hej idag har ja på mig dehär, tråkiga jeans-leggins från gina tricot, ett långt linne så man inte visar den fula leggins-rava man får och en random tröja över". haha. illa!

detta blev ju kanske inte riktigt så som jag tänkt mig, spårar ur totalt.
nu ska jag försöka plugga, igen som alla andra dagar i veckan. ni kan ju fråga mig imorn hur jag lyckades. fast jag kan svara redan nu; det går inte alls.
tackåhej.

Kommentarer
Postat av: Vicky

haha fula-leggins-rava gillas inte!

2010-01-19 @ 20:01:45
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0