varför har inte jag en boxningssäck?

Är rätt lack, på allt och inget,
Varför har man inte gymmet bakom hörnet när man
inte vill något annat än köra skiten ur sig?
Eller varför har jag ingen boxningssäck hängandes i taket?

Är på världens foto humör också,
vill bara resa jorden runt och fota platser och människor.
Så nu blir det att fota tills det ryker ur öronen
eller något i den stilen, men fota blir!
Porträtt vore ju något att börja göra,
någon frivillig?


ett tappert försök med objektivet.
ingen direkta rättvisa bilder, men det kommer.
Ögat är iaf totalt fail eftersom jag missar totalt,
men som sakt jag vill bara visa
.


Kommentarer
Postat av: Käääärin

Haha, en träningsberoende Annna? (y) inte ensam längre om att jämt vilja åka till gymmet :D

2010-02-11 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0