onödig fakta.

Oj, ni ska bara veta vad jag har gjort idag! eller vad jag och min mamma har gjort kanske man ska säga :)
Först åkte vi till ikea och köpte lite grejer, kalasbra! Nödiga och onödiga saker.. Råkada få med mig en stor skål med mig hem, vilket inte var riktigt meningen..och en vas. Men inte den vasen jag egentligen skulle köpa, haha! Sen lite grejer till min garderob, som vi egentligen åkte till ikea för.
När vi kom hem blev det nästan raka vägen upp till mitt rum. Ut med allt, rensa, vika och slänga/ge bort. Tror nog att vi blev här uppe i minst 2timmar, pappa undrade sen vart vi hade vart x) Men ni skulle bara veta vad vackert det är nu! Frågan är hur länge det håller?

Imorgon väntar en lång och hemsk dag i skolan.. Sen förhoppningsvis bio! Någon som vill följa med mig på The Imaginarium of Doctor Parnassus? Gå själv känns ju både ensamt och fult.

ayko bubben!


Kommentarer
Postat av: bror

Inte visste jag att du kunde städa :P

2010-02-04 @ 09:35:36
Postat av: Vicky

sv: Vi snor Dans objektiv!!

2010-02-04 @ 22:30:27
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0